ابتدایی

ابتدایی

علمی و فرهنگی ، اجتماعی
ابتدایی

ابتدایی

علمی و فرهنگی ، اجتماعی

محتوای الکترونیکی قابل بررسی ریاضی ویژه دانش آموزان پنجم و ششم ابتدائی


محتوای الکترونیکی قابل بررسی "اشکال" ویژه دانش آموزان پنجم و ششم ابتدائی

محتوای الکترونیکی "اشکال" که در قالب یک فایلفلش می باشد ، اشکال هندسی را از جهت بُعد مورد بررسی قرار میدهد ، دراین محتوا با تعاریف اشکال هندسی 1بعدی ،2بعدی و 3 بعدی آشنا می شوید. این محتوا دارای افکت های زیبایی برای آشنا کردن دانش آموزان با اشکال هندسی به ویژه اشکال هنسی 3بعدی ، دارا می باشد . به آموزگاران محترم پایه پنجم و ششم حتما توصیه می کنم این محتوا را مورد بررسی قرار داده و نقایص آن را به بنده از طریق قسمت نظرات اطلاع دهند تا در تهیه محتوا ها لحاظ نمایم .




محتوای الکترونیکی مجموع زوایای چند ضلعی

در این محتوا شما با مجموع زوایای چند ضلعی ها آشنا می شوید .حتی با تغییر دادن زوایا هم مجموع آن ها هیچ تغییری نمی کند و ثابت می ماند.این محتوای آموزشی برای مقاطع دبستان و راهنمائی مناسب است.منبع: www.LRN.ir















محتوای الکرونیکی (دیواره کسر) درباره کسرهای مساوی(ریاضی چهارم و پنجم)

(دیواره کسر) نام محتوای فلشی  است که برای همکاران عزیز پایه چهارم و پنجم ابتدائی و دانش آموزان این پایه تهیه نموده ام ، این محتوا در انتقال مفاهیم کسرهای مساوی می توانند نقش بسزائی داشته باشد .














محتوای آموزشی(تخمین زاویه) ، مناسب ریاضی چهارم و پنجم ابتدائی

این محتوای الکترونیکی با نام تخمین زاویه ، یک محتوا در قالب فایل فلش می باشد ، که مناسب چهارم وپنجم ابتدائی است . در این محتوا با مخفی کردن نقاله ، روی یکی از دکمه های مولد زاویه باز یا تند کلیک کرده تا زاویهای را نمایش دهد ، سپس با ید حدس بزنید مقدار زاویه نمایش داده شده را ودر کادر بالای صفحه وارد نمائید . پس از آن دکمه (بررسی) را کلیک کنید تا حدس شما را ارزیابی کند ، در نهایت با نمایش نقاله می توانید به زاویه ای که نتوانستید ، حدس بزنید  را مشاهده کنید . استفاده از این محتوا در هر سایت ووبلاگی با ذکر منبع بلامانع است .






محتوای الکترونیکی نسبت تناسب

این محتوای الکترونیکی در قالب یک فایل فلش ، درباره درس نسبت تناسب  ریاضی پنجم ابتدائی می باشد . دونوع مایع نارنجی و صورتی داریم که با مشخص کردن نسبت هرکدام به وسیله فلش های رو به بالا و پایین و تعیین نسبت چند برابری هر کدام دو ظرف راست و چپ  را پر کرده سپس با باز کردن شیر های پایینی ظرف اصلی را به نسبت های تعیین شده از هردو مایع رنگی پر می کنیم.دراین محتوا ما پنج شیر داریم که با کلیک کردن روی هر کدام آنها را باز یا بسته می کنیم. با کلیک روی دکمه کادر راهنمای محتوا فعال شده ، و با بردن اشاره گر موس روی هر گزینه راهنمای آن را مشاهده خواهید کرد .



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.